Verhalen van vrouwen met borstkanker en virale foto's

http://lingshenyao.xyz/jual-obat-endometriosis-obat-endometriosis-ling-shen-yao-di-mamuju-wa-089-666-310-260/

Verhalen van vrouwen met borstkanker en virale foto's

 

De vrouw genaamd Erin Smith Chieze kreeg de diagnose borstkanker. Als overlevende van kanker deelt ze haar ervaring met een foto van een citroen. Onverwachts, de foto's en verhalen die Erin zo viraal heeft geüpload, op zijn Facebook-pagina, op 11 januari en Erin schreef dat hij veel vragen had over het hartimage dat werd geüpload als een poging om het bewustzijn van borstkanker te vergroten. Nou, Erin beantwoordde de vraag met een briefje op haar Facebook. Iemand heeft ooit een foto op Facebook geüpload over hoe borstkanker eruit ziet. Det kan ik være felt, men det kan ses. Toen ik in december 2015 een curve zag zoals in een van deze afbeeldingen, vermoedde ik dat ik borstkanker had, "schreef Erin.

Hij probeerde ook de knobbel in haar borst te voelen, maar voelde niet. In de volgende maand werd Erin gediagnosticeerd met stadium 4 borstkanker. Uit haar ervaring, benadrukt dat een duidelijker en tastbaar beeld van borstkanker nuttiger zou zijn dan een hartimago om het bewustzijn van borstkanker te verhogen. "" Help ons. Stop met het spelen van een spel en begin echt anderen te helpen. Deze foto heb ik gevonden en het is hetzelfde als wat ik heb ervaren. Ef þú vilt hjálpa fólki með krabbameini eða kannski fólk sem mun fá krabbamein, deila myndir eins og þetta. Ik herinner me toen ik deze foto voor het eerst uploadde, het heeft echt een verschil voor mij gemaakt, "" voegde Erin toe. Sinds de upload op 11 januari is de citroenschijf gedistribueerd door meer dan 27.000 mensen. Op de foto zijn 12 stukjes citroen netjes gerangschikt in een kartonnen doos. Mannen houden van citroen har en særskilt betingelse. Lees ook: Onthoud! Borstkanker niet altijd op de markt gebracht door kleine bultjes Er is een citroen die een geharde massa lijkt te hebben, een curve, roodachtige vlekken en stoom die aangeven dat de citroen warm is, huiderosie, uit een vloeistof en sepetti kuiltjes hebben. Derefter er der en lemon med få fremspringende lumper, der er et blodkar, der er et citronsenter, som er beskrevet som den tepel burrows i lemon, som ændrer form og størrelse, lemon er farvet, og De citroen met de onzichtbare bult dus het ziet er normaal uit. Meer dan 800 reacties stoppen bij de foto dit. De fleste delte deres eraringer som kræftoverlevende som også følte en av de symptomer som er beskrevet af lemons. Men heeft de volgende informatie over het bruisen van de beugel voor bij øge bevidstheden om bröstkræft. "" Mijn rode hart eerde mijn zus en iedereen die kanker heeft gestreden. Meer dan alleen bewustzijn van borstkanker. Maar het kan mijn liefde en steun voor overlevenden van kanker tonen ", schreef Marie Spencer. Een andere negentienjarige is ook dankbaar voor het citroenbeeld.Het is zeer informatief om de symptomen van borstkanker te herkennen. Lees ook: Ontvang borstkanker bij 17-jarige leeftijd, RatriPoto-verhaal: AFP

(rdn / wit)

 

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Kok Bisa Ertos Review Blog

Biopsia: cellule tumorali sparse? Questo è il mito

Warum indonesische Frauen leichter Brustkrebs bekommen?